Mission Completed! - Reisverslag uit Pildira, Filipijnen van Eva Kiemeney - WaarBenJij.nu Mission Completed! - Reisverslag uit Pildira, Filipijnen van Eva Kiemeney - WaarBenJij.nu

Mission Completed!

Blijf op de hoogte en volg Eva

23 Maart 2015 | Filipijnen, Pildira

Lieve mensen!

Vandaag verlaat ik de Filippijnen en ga ik samen met een vriendinnetje uit Huizen naar Indonesie!! Het is echt super gek om weg te gaan, want dat betekent dat mijn vrijwilligerswerk er al weer op zit en dat er inmiddels ook weer 2 maanden zijn verstreken!

Ik wilde jullie allemaal nogmaals bedanken voor alle moeite en alle gulle donaties!! Ik heb uiteindelijk 1015 euro (en nog wat centen) opgehaaald!!! Echt super super veel en ik had dit echt niet verwacht!!:)

Dankzij jullie hebben de kids nu:
- een speeltuin
- gymnastiek apparaten (zoals een evenwichtsbalk, een bok etc), zodat ze nu kunnen trainen voor wedstrijden
- bordspellen zoals twister, Monopoly, schaken
- volleyball palen (daar zijn ze echt gek op! Ze hadden al een net en met geimproviseerde bamboestokken probeerde ze deze ophoog te houden, maar dat viel steeds in elkaar. Nu hebben ze dus echte stevige palen, waardoor het net niet 1 mm boven de grond hangt haha)
- voetbalgoaltjes

De laatste dag heb ik de speeltuin 'oficieel' geopend en hadden de kinderen een showtje opgevoerd met dans en zang. Twee kinderen hadden ook nog gespeecht en dat vond ik echt super super lief. Ik heb ook nog een kleine speech gegeven en dat was natuurlijk huilen. Haha Ik heb ook superveel bedank briefjes gekregen. Het was echt heel moeilijk om afscheid te nemen, aangezien ik toch wel echt een band had opgebouwd en ik hen niet wil achterlaten in hun situatie, maar eigenlijk allemaal wil adopteren :(

Nu op het vliegveld heb ik toch wel heel erg zin om naar Indonesië te gaan en echt lekker vakantie te vieren!!

Voor de foto's vd speeltuin heb ik mijn Facebook openbaar gesteld, zodat jullie, ook degenen zonder Facebook, mijn foto's kunnen zien. Ik kan namelijk maar 1 foto per verslag uploaden met deze app, dus dat is een beetje irritant!

Het volgende wat jullie kunnen doen is:
Ga naar www.facebook.com/evakiemeney

Dan klik je op 'foto's'.

Daarna ga je naar 'albums' en klik je op het album 'uploads vanaf je telefoon'. Ook kan je kijken in het album 'the Philippines' voor andere foto's!!

Het is nu 5 uu 's nachts en staan te wachten om in te checken! Een heerlijk reisdagje wordt dit weer! Heeeuj

Lieeeeeeefs!

  • 23 Maart 2015 - 01:42

    Rob:

    goe gedoan eef,
    dat heb je toch maar weer mooi voor elkaar gekregen.
    en dan nu VAKANTIE eindelijk dan.
    goede vlucht en geniet ervan.

  • 24 Maart 2015 - 09:13

    Wil Van Der Leden:

    Hay Eva
    Mooi gedaan!
    Een hele fijne vakantie!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Filipijnen, Pildira

Half jaartje chillen in AZIË!

Zin in!

Recente Reisverslagen:

23 Maart 2015

Mission Completed!

09 Maart 2015

Donaties 2.0

06 Maart 2015

Donaties

04 Maart 2015

Tacloban

28 Januari 2015

Manila it iis!
Eva

Actief sinds 21 Jan. 2015
Verslag gelezen: 8830
Totaal aantal bezoekers 8714

Voorgaande reizen:

23 Januari 2015 - 29 Juli 2015

Half jaartje chillen in AZIË!

Landen bezocht: