Donaties - Reisverslag uit Cajampauano, Filipijnen van Eva Kiemeney - WaarBenJij.nu Donaties - Reisverslag uit Cajampauano, Filipijnen van Eva Kiemeney - WaarBenJij.nu

Donaties

Blijf op de hoogte en volg Eva

06 Maart 2015 | Filipijnen, Cajampauano

Hallo iedereen!!

Ooooh wat leuk al die reacties!! Zo lief! En super van de donaties!! Ik heb al 780 euro! Iedereen is echt zo gul! Super fijn!! Rob en Wanda, hele leuke actie 'Geef aan Eef'. Dankjewel! En voor degenen die het gemaild hebben naar anderen, super!!

Vandaag zijn de klusjesmannen echt begonnen! Het gaat natuurlijk heel anders dan thuis, want ze graven gewoon een hol en beginnen haha. Geen gedoe of papierwerk. Dusss vandaag hebben ze een 'tunnel' van oude autobanden gemaakt. En ik ga dat maandag met de kids verven!

Hopelijk haal ik nog meer geld op, zodat ik naast de speeltuin ook voetbal goals, volleyball net en palen, bordspelletjes etc kan kopen!

Ik ben echt zo verrast hoe gul iedereen is! Echt nogmaals bedankt!!:)

• 06 Maart 2015 - 15:06

Rob:

Hey eef,
    Wat gaaf dit, ook echt niet verwacht inderdaad super.
    Al wat er binnen komt is meegenomen en eindelijk eens een project waarvan IK in ieder geval weet dat er niets in diverse zakken verdwijnt. lol
    succes Eva en je maakt er iets moois van top(per).
    Je bent wel erg zuinig met plaatjes hoor ;-))

gr rob en Wanda